Blog 4 week 6 & 7 - Reisverslag uit São João da Pesqueira, Portugal van Julian Roijackers - WaarBenJij.nu Blog 4 week 6 & 7 - Reisverslag uit São João da Pesqueira, Portugal van Julian Roijackers - WaarBenJij.nu

Blog 4 week 6 & 7

Door: Julian Roijackers

Blijf op de hoogte en volg Julian

11 Juli 2016 | Portugal, São João da Pesqueira

Eerst moesten we nog even een paar dagen hard werken bij Quinta do Soque.
Bij dit bedrijf gingen ze hun flessen etiketteren met de machine vervolgens moesten de flessen die klaar waren in dozen worden gedaan. Zodat ze verstuurd en verkocht konden worden door het bedrijf. In die zelfde week waren de ouders van Mathijs in Portugal.
Nadat Mathijs zijn ouders waren geweest en we het erg gezellig hadden gehad. Begon ik me er steeds meer op te verheugen dat ook mijn ouders zouden komen. Eerst kwamen ze naar de Douro en hebben we ze het huis en de omgeving laten zien. Ook zijn we natuurlijk naar Maarten zijn huis en de wijngaard geweest. Vervolgens twee dagen in Porto lekker met de fiets naar het strand en Portugal-Oostenrijk kijken op een groot plein. Dus ook mijn ouders hebben na deze leuke dagen een goed beeld gekregen van Portugal en van wat mijn stage bij Maarten in hield. Afgelopen weekend zijn we naar Villareal geweest hier was een race van FIA WTCC dit was best leuk om een keer te zien. Dit waren soort rally auto’s die over een baan door de stad reden. Ook hebben we de stad even goed kunnen zien want daar waren we nog niet geweest. In hetzelfde weekend was er in het dorp waar wij verblijven Soa Joao da Pesqueira het grootste feest van het jaar het feest heet ook Sao Joao. Verder was er bij het voetbalveld nog een soort festival genaamd Douro sounds hier waren dj’s en waren wel veel mensen ook veel jeugd onder andere.
Vanaf nu zijn het nog maar twee weken maar ook die zullen erg leuk worden met onder andere Wout en Joost die op bezoek komen.

Tot over 2 weken en groeten uit Portugal! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, São João da Pesqueira

Julian

Mijn naam is Julian ik ben 18 jaar oud en ik ben nou 10 weken in Portugal voor mijn buitenlandse stage. Op deze blog deel ik de leuke momenten en schrijf ik waar we mee bezig zijn en zijn geweest.

Actief sinds 23 April 2016
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 2526

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: